11/7 Me love ya

Jag och familjen kom hem för att kunna titta på VM-finalen i fotboll ikväll, vi ska dock tillbaka till sommarstugan imorgon bitti igen. De senaste dagarna har varit sjuuuuuukt varma. Runt 32-33 grader på dagarna. Underbart säger jag, alldeles för varmt säger pappa. Men ja, enligt mig är det jätteskönt. Kan tycka att det borde blåsa liiiiite i alla fall, men klagar gör jag inte.
I lördags kom min storebror daniel och hans flickvän zandra och hälsade på. Dom sov över också, jättekul! 


Plockade 15,4 kg (!!!) jordgubbar i Nydalen utanför Askersund


haha, en liten elin


mamma ♥









Nu ska jag fortsätta titta på matchen, goo spanien!!
Puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0