13/7 I don't wanna love him

Har hittat en liten plats på våran enorma tomt där mammas internet funkar, så jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg. Just nu regnar det för fullt (sitter inne som tur är), och det ser inte ut att sluta heller. Det har både åskat och blixtrat. Såg dock i tidningen att det ska bli bättre imorgon så det håller vi tummarna för. 

På fredag ska jag och familjen, 9 grannar och förmodligen mina kusiner (vi har inte frågat än) åka till ett ställe som heter Fatburen. Det är en restaurang/café/pub som ligger ganska nära Askersund. Det ska tydligen vara ett reggaeband där och spela också. Skulle kunna bli skitroligt, speciellt om jag får upp alla på dansgolvet, haha. Ett gäng på 20 pers, god mat och musik.

Det är väl allt som händer just nu.. När solen är framme passar jag på att sola, och om det regnar är jag inne. Finns inte så mycket att göra då, men One Tree Hill-boxarna är med.

Ska åka in till Motala och handla lite mat snart, så jag hinner inte skriva mycket mer än så. Ha det bra!
P U S S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0