14/7 It all makes sense

Det är riktigt svårt att hålla sig från datorn nu när man vet att internet funkar här nere också, facebook ska kollas, inlägg ska skrivas och bloggar ska läsas. Passar på nu när jag ändå inte har något att göra.

Idag, till skillnad från igår, är det jättefint väder. Helt underbart. Runt 25 grader och inte ett moln på himlen, kan fan inte bli bättre. Älskar svensk sommar!

Hade tänkt att ladda över lite bilder, men smart som jag är råkade jag radera varenda bild på min kamera. Blev jäkligt arg på mig själv, men det är inte mycket att göra åt det. Jag får ta nya, men det betyder att det kommer dröja ett tag innan jag lägger ut några bilder. 

Pratade med julia i telefonen igår. Hon berättade att simon, tim och lucas ska till grönan på lördag och de ville att vi ska följa med. Vore sjukt kul, men vi får se hur det blir. Är inte säker på att jag är hemma. Men som sagt, fan vad roligt det vore. Det var riktigt längesedan jag var där. Senaste gången jag var på ett nöjesfält överhuvudtaget var när jag, min familj och kusinerna var i Köpenhamn och besökte Tivoli. Jag, anna, min storebror och hans flickvän skulle åka en liten, fjuttig bergochdalbana och jag och anna var så jäkla rädda. Vi var de enda av ca. 20 pers som skrek. Minnen, haha..

Nej, nu ska jag lägga mig i solen och steka lite. Ikväll ska vi förmodligen grilla, mys!
Puss Elin


Förresten..
Brinck - I Don't Wanna Love Her
och
Billy Joel - Vienna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0