15/7 So just stop

And it's raining.. again. Förstår inte riktigt. Dagen började med strålande sol och det var riktigt varmt, och sen vänder det helt plötsligt. Nu är himlen mörkgrå och det spöregnar, skitkul. Innan regnet kom, var jag och familjen i Askersund och fikade. Jättemysigt. Gick runt där ett tag, köpte lite mat och andra småsaker. Nu kom vi precis hem igen och som sagt, det började regna. Och vad gör jag? Jo, jag går till datorn. Det går ju inte att släppa, jag måste kolla facebook, haha. Jag är nog lite beroende, men det är ju där allt händer, eller hur?

Vi åker hem på söndag igen. Stannar hemma i Örebro måndag, tisdag och förmodligen onsdag också. Ska bli ganska skönt att få vara i stan lite. Förresten, therese.. När du läser det här, vi måste gå på Eclipse!! Har du tid nu när jag kommer hem? Typ måndag? Smsa mig, puss!

Nu måste jag gå, sara vill ha datan. Vi hörs nog inte imorgon eftersom att vi ska ut och äta (och dansa hoppas jag, haha). Men kanske på lördag, beror på vädret. Annars lägger jag upp bilder och skriver mer när jag kommer hem på söndagkväll.
Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer till forsa i morgon, hihi pusselipuss

2010-07-15 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0