18/7 Remember tonight, for it's the beginning of always

Nu är jag hemma igen. Har som ni vet varit i stugan, och till min stora lycka fungerar internet därnere vilket betyder att jag kan uppdatera blogggen någon gång då och då.

I fredags var jag, familjen, några grannar och mina kusiner på Fatburen. Kvällen blev så jäkla underbart kul. Reggaebandet Sweetsound från Göteborg var där och spelade, riktigt duktiga killar! Vi började med att äta, och under kvällen la vi märke till en äldre herre som totalt levde sig in i musiken. Stod på golvet barfota och blundade samtidigt som han gjorde massa rörelser, haha. Det går inte att förklara. Det slutade i alla fall med att mina grannar åkte hem (riktigt torrisar) och kusinerna och min familj stannade kvar och dansade till reggaemusiken. Det var en ny upplevelse, haha! Anna dansade med den äldre herren som var barfota och jag kunde inte sluta skratta. Men en så sjukt lyckad och bra kväll!

De senaste dagarna har vädret varit lite sådär, så jag och min lillasyster har tittat på One Tree Hill-boxarna. Riktigt, riktigt, riktigt bra serie det där. Älskar den!


Här är lite bilder:






Jag och syster


Sweetsound


♥1865 (96 Degrees In The Shade) - Third World
♥Played-A-Live (The Bongo Song) - Safari Duo


Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0