19/7 Don't take me for granted

Idag har jag egentligen inga planer förrän senare i eftermiddag. Ska på bio, Eclipse, med therese och louise kl. 18.30. Ska bli riktigt kul att få se filmen, älskar twilight.

Sedan imorgon ska jag och familjen till Vinön. Vi har en tomt där som ska säljas, så vi ska dit och titta vad som behöver göras först. Vi ska nog bada och sola lite också när vi ändå är där. Hoppas på bra väder!

På onsdag och torsdag ska jag träna med tössan, förmodligen på gymmet. Har faktiskt längtat efter det, ska bli riktigt skönt! Det är väl i stort sett mina planer för de dagarna jag är hemma. Åker nämligen tillbaka till stugan på torsdag eftermiddag. Som alltid så vet jag inte när jag kommer tillbaka, men nu fungerar ju internet därnere så jag kan uppdatera lite. Men vi hörs självklart innan dess, ikväll förmodligen! 
 
Ha en bra dag, puss elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0