20/7 The hero dies in this one

Kom hem från Vinön för ett tag sedan. Vår tomt (som vi förresten inte har besökt på över 5 år) såg ut som en skog. Och det är ingen överdrift, höga granar, björkar, tallar, ekar.. Haha, ja alla skogens träd. Jag kände inte igen mig. Plus att det var bromsar lika stora som min tumme runt bilen så jag gick inte ut för att ta några bilder eller så.

Träffade VÄRLDENS sötaste hundvalp i bilkön till färjan också. 10 veckor gammal var den, så otroligt mysig.



Jag ville ta med honom hem!





Det var i stort sett alla bilder jag tog idag. Jag och min lillasyster spelade dock in lite videos också, haha. Men dom behåller vi för oss själva. To tell the truth, she would kill me if I showed them.

Kommer bli en kväll framför datan ikväll också, har msn-dejt (haha!) med strandkillen från Alanya.
Vi hörs sen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0