24/7 I don't care anymore

Har rensat ogräs och plockat en massa jävla stenar hela dagen. Har ont i ryggen, benen, armarna och händerna, fyfan.. Usch, jag vill hem, haha. Vädret är dåligt också. Det regnar och är mulet, men vad jag har hört ska det bli bättre måndag och tisdag. Hoppas verkligen det!
OCH.. jag saknar dessutom mina brudar där hemma.

I torsdagskväll när vi kom hit gick jag och lillasyster ner till bryggan efter maten. Självklart tog vi med ipod och högtalare också. Spelade musik och dansade därnere, haha. Skitkul. Grannarna på andra sidan måste ha undrat vad fan vi höll på med där vi skuttade runt. Men kul var det. Tog lite bilder som ni får se så fort jag kommer hem igen (vilket jag hoppas blir snart). 

Min farbror har fyllt år, så honom ska vi fira när dom åker ner till sin stuga som ligger en bit härifrån. Dom skulle komma idag eller imorgon vad jag förstod. Då händer det i alla fall nåt. 

Nej, nu ska jag titta på One tree hill. Lucas Scott kan få mig på bättre humör, haha. Ha det bra allihopa!
P U S S 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0