25/7 The heart brings you back

Den här datorn är så otroligt seg. Det går knappt att logga in på facebook, och innan jag kommer in här så får jag vänta i över 10 minuter. Men äntligen..
Just nu händer det inte mycket alls (som ni kan förstå eftersom jag är inne på datan igen). Jullen ska dock ringa mig ikväll. Saknar henne, så det ska bli kul att prata lite.

Verkar som att det här pissvädret ska hålla i sig, så vi åker nog hem på tisdag tror jag. Kanske redan imorgon, men det visar sig. När jag kommer hem ska jag och julia upp på stan. Hon bor hos sin syster hela veckan, och hennes syster är i stort sett granne med mig, härligt härligt. Ja, jag har pengar just nu. Vilket inte är speciellt vanligt eftersom att alla mina pengar går åt till kläder. Så när jag kommer hem så ska dessa pengar läggas på just det, kläder.

Jag, mamma och sara var och handlade lite idag också. Passade på att köpa lite filmer, bl.a Titanic. Gråter alltid när jag ser den. Och det är inte så att tårarna rinner lite.. Nej, jag storbölar, haha.
Fasen, jag har egentligen inget att skriva om. Vi får höras när jag kommer hem istället.
Talk to u later.
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0