26/7 The trick is to keep breathing

Nu har vi bestämt oss. Åker tillbaka till Örebro på onsdag och sen stannar jag där över helgen i alla fall. Ska bli SÅ skönt att komma hem. Fast nu skiner faktiskt solen här, men det är bara 15-16 grader.
Som sagt, det ska bli skönt att komma hem.

På torsdag ska jag och julia gå på stan som sagt. Sedan ska vi förmodligen träna också. Även kvällen kommer att spenderas med den bruden. Får se vad vi hittar på, men vi ska nog laga mat eller nåt. Ska bli skitkul att få träffa henne igen. Jag saknar henne ♥

 


Tittade på Hairspray igår. En helt okej film, och älskar början på den här scenen, haha.


Nu ska jag snart åka in till Motala och handla mat, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0