7/7 Always on my mind


HAHAHAHAHA!!

Jag var bara tvungen att visa det här. Förra gången jag snackade med min kompis Eddie från Alanya så var han kvar på jobbet och var tvungen att hjälpa lite kunder, så han gick iväg. Då kom helt plötsligt den här kvinnan fram och totalt stirrade ut mig under ca. 15 minuter. Herregud.. Hej på dig också!


Nog om det. På fredag ska jag träffa julia. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men är det fint väder åker vi till stadsparken på eftermiddagen/kvällen skulle jag tro. Sedan åker jag med min storebror och hans kompisar till våran sommarstuga på lördag morgon. Vet inte hur länge jag blir kvar där, men förmodligen någon vecka i alla fall.
Men vi hörs innan dess. Puss


Styl-Plus - Always On My Mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0