10/6 You told me you love me and I believed you

Så många tårar som har runnit idag, det var längesedan. Efter att vi hade sagt hejdå till alla lärare så släppte allt och jag började storgrina. Så många vänner man kommer mista, folk man aldrig kommer träffa igen. Ensam om att gråta var jag inte heller. Tack julia, therese, simon, tim och petter för att ni har gjort de här 3 åren till några av de bästa i mitt liv. Jag kommer sakna er på dagarna, men mer minnen måste vi få. SKA vi få!

Efter avslutningen åkte jag, mamma, pappa, min lillasyster och storasyster och åt. Vi satt ute vid Slottskrogen i solen, jättemysigt!

Nu är det alltså sommarlov, uuuuuuunderbaaaaaaaart!


       
Halva mollie, anna, irma, ewe, frida, felicia, therese & halva jag



Bakom oss ligger minnen, vid sidan av oss finns vänner, framför oss ligger drömmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog du bort dig? -.-

2010-06-10 @ 23:19:18
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0