15/6 I don't even know who I would be without you

Kom hem för ett tag sedan. Mötte upp anna på stan och tränade sedan medelpass med julius, superskönt! Efter det gick jag helt svettig och träffade anna igen, haha. Kände mig ofräsch till max, men vi satte oss på Java och bara pratade igenom allt vi har missat. Mysigt att ha henne hemma igen! ♥

Imorgon ska jag försöka träffa tessan om vi hinner. För jag ska ner till sommarstugan över dagen, och hon åker från örebro kl. 18, så jag hoppas verkligen att det går. Vill träffa henne innan hon åker bort en vecka. Kommer sakna henne. 

Det ska tydligen bli underbart väder imorgon. Som jag skrev ska jag därför till sommarstugan. Det är det bästa som finns.. Sol. I love.


Har även bestämt mig för vad jag ska göra om drygt två år. Jag ska jobba 
exakt här i Karibien. Jag och familjen åkte med kryssningen Explorer of the
Seas där i mars förra året, och sedan dess är jag fast.
Jag SKA dit. Punkt.  




 
Vilken otrolig sommarpartydansahelanattenlång-låt det här är! SÅ skön.

La Bomba - Coco Caribe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0