17/6 I was madly inlove with you, believed in every word you said

Har precis gått upp, sov länge idag. Jätteskönt! Gick och la mig sent igår, runt 3, så det behövdes verkligen. Satt och pratade med julia, kunde verkligen inte sluta skratta. Hon gjorde min kväll! ♥

Min dag igår då.. Jag var som bestämt nere i sommarstugan. Det var otroligt fint väder hela dagen, så jag solade och tog det lugnt bara. Kom hem runt 20 på kvällen, och sedan hände det inte mycket.

Idag lär bli ungefär likadan, ska dock vara hemma. Kanske tar en sväng upp på stan eller nåt, det visar sig.
Ha en bra dag allihopa så hörs vi ikväll.
Puss&kram!






I Miss You - LLP, Chriss-T, John Puzzle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0