21/6 There's a part of you in every part of me

Ännu en dag utan att något har hänt. Gick upp runt 11.45 imorse, var jättetrött, och sedan har det fortsatt. Har legat och halvsovit i soffan nästan hela dagen. Inte riktigt, men nästan.

Nu ska vi snart äta lite mat här hemma, och ikväll hoppas jag att jullan ringer. Annars tänkte jag titta på en film och inte gå och lägga mig 3 som jag gjorde igår. Herregud.. Hur kunde klockan bli så mycket?

I helgen är det midsommar och jag ska ner till sommarstugan med familj och kusiner. Förutom anna då, som jag hörde skulle till Smögen. Det blir förhoppningsvis en mysig helg!
Men just nu ser jag mest av allt fram till imorgon när julia ska sova här. Träffade henne för några dagar sedan, men jag har saknat henne ändå! ♥



Haha, kolla lillen




Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

elin.. Den lilla killen va ju lite lik dig när du dansar. Samma känsla liksom ;)

2010-06-21 @ 23:20:09
Postat av: svar till anna

hahaha! ohja! the same moves

2010-06-22 @ 00:17:38
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

TJUV

2010-06-22 @ 18:12:23
Postat av: svar till anonym

tjuv?

2010-06-23 @ 22:21:43
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0