24/6 I need you like a heart needs a beat

Nu är jag snart klar med packningen. Mamma kommer hem om ett tag, och då ska vi åka och handla all mat till helgen. Vi håller tummarna för bra väder, kanske vågar ta sommarens första dopp också. Det är dock skitkallt i vättern fortfarande, 15 grader eller något tror jag. Det visar sig! 

Vi kanske stannar i sommarstugan till tisdag, men det är inte bestämt än. En dag nästa vecka ska jag till Liseberg med julia, therese, simon, tim och petter också. Vilken dag är inte heller bestämt än, men fy sjutton vad kul det ska bli. Det ser vi fram emot! 
Vi blir bara borta över dagen, och tar tåget fram och tillbaka. 

Kommer inte att skriva mer innan jag är hemma igen, som sagt på tisdag förmodligen. Hoppas att alla får en bra midsommar! Lägger upp bilder från min när jag kommer hem. 

P U S S ♥


Bild från i tisdags när jag och julia åt jordgubbar i stadsparken.



    
Kenny Loggins - Footloose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0