2/6 Every time I close my eyes

UNDERBART! Jag mår så jäkla bra av det här vädret! Allt blir tusen gånger bättre. Har precis provat klänningen inför imorgon. Funderar fortfarande på vad jag ska ha för skor och så till, men det löser sig. Får titta på det ikväll igen. 

Jag och familjen ska till Köpenhamn och Tyskland den 10:e också. Vi brukar åka dit en helg varje sommar. Då tar vi färjan över till Puttgarden också. För er som inte vet vad det är, så är det en stooooor butik (butik? köpcentrum snarare. aja..) som ligger i Tyskland. Finns ungefär 3 våningar med bara öl, vin och annan sprit, haha. People goes crazy. Och sedan en hel våning med godis också, det får vi inte glömma. En dag kommer att spenderas i Köpenhamn också. Jättemysigt är det! 
Så på torsdag nästa vecka är det dags alltså. Kommer vara hemma på söndagen igen, blir bara borta 3-4 dagar. 

Nu ska jag försöka sola lite tror jag. Som sagt, jag älskar vädret just nu!

P u s s ♥

 
3:00 och till slutet är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0