29/6 Somebody for me out there

Har precis ätit kinamat från Saigon, supergott. Är dock proppmätt just nu. Kom hem från sommarstugan för några timmar sedan, har varit där sedan i torsdags som ni vet.

Min midsommar i år har varit väldigt blandad. Har haft några mysiga dagar med familj och kusiner, och sedan några riktigt jobbiga dagar också. Tar allt från början.

Midsommarafton spenderades hos oss med god mat, musik och jättefint väder! Hade inte kunnat bli bättre. Min farfar var där också. Hade saknat honom! Alla åkte hem runt midnatt, förutom farfar som skulle sova hos oss. Men innan det så hade vi ätit oss proppmätta på både mat och jordgubbar. Som jag skrev förut, det hade inte kunnat bli bättre. 

Sedan på midsommardagen åkte vi, min familj och farfar, över till mina kusiners sommarstuga istället. Vi grillade där på kvällen och hade riktigt mysigt då också. 

I söndags åkte farfar hem. Han tog taxi från oss hem till sig i Mjölby (utanför Motala). Orkar inte berätta allt, men halva den natten spenderades i alla fall på akuten i Motala med honom. Han hade fått en tia kallas det, en propp i hjärnan. Så nu två dagar i rad har jag hälsat på honom, igår och idag. Det verkar bli bättre i alla fall, men riktigt jobbigt var det.

Idag har jag solat nästan hela dagen. Vädret dom här dagarna har varit helt underbart!


jag och sara i torsdagskväll

 
mamma och jag innan alla kom


mmmmmums


haha, så jäkla härliga: mamma, pappa, min farbror och hans fru


fix inför grillning i lördags


misslyckad hoppbild men ändå


kastade pil med min kusins kompis micke (han som kastar), maja, gustav
och karl



my sweetheart ♥


haha, smutsigare spegel får man fan leta efter..




Det var i alla fall lite bilder från helgen!
Imorgon ska jag träffa therese runt 13, första gången på typ två veckor så det ska bli jättekul! Jag har saknat henne. ♥

Nu: tv!

P U S S




David Tavaré - Summerlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0