30/6 There's that one person you'll never get over no matter how long it's been

Nu kom jag hem från stan precis. Träffade therese och julia där, så jäkla kul att vara alla tre igen. Har saknat tessan! Hade en mysig dag på stan med mycket skratt (som vanligt) med de allra bästa. ♥
Fick med mig lite hem, hehe.......
Jag som egentligen inte alls behöver mer kläder, men det funkar inte att säga så. Jag älskar att shoppa, punkt.

 
Oversize t-shirt från rean på Gina Tricot, 64,50:- och en baseballtröja för 249:-. Också den från Gina Tricot.



Imorgon ska jag träffa kusin anna, sedan sticker jag till sommarstugan på fredag. Vet inte hur länge jag blir borta, men eftersom att det ska bli bra väder så stannar jag förmodligen där ett tag. Ska hälsa på min farfar på sjukhuset också. Men vi hörs nog ikväll igen!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0