30/6 Something beautiful

SENASTE

Låt du hörde: Better man - Robbie Williams

Film du såg: 24

Mat du åt: Kycklingsallad på Java med julia tidigare idag

Kram: Mamma

Puss: (på munnen) haha, eddie i alanya

Känslan: Saknad

Resa: Alanya med familjen

Glädje: Fick träffa tessan igen efter att hon varit borta

Dröm: Haha, lyckas aldrig komma ihåg mina drömmar

Person du träffade: Julia och therese, eller ja.. Mamma och min lillasyster här hemma också

Person du pratade i telefon med: Pappa

Person du fick sms av: The beachguy in alanya :)

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit

Gången du var utomhus: Today

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Om jag ska räkna med mina storasyskon också så var det ett tag sedan, annars var senaste gången igårkväll

Saken du köpte: En oversize-topp och en baseballtröja

ALLMÄNT

Ska bli skoj: Finns mycket, men resa med mina tjejer (!!)

Ska inte bli skoj att: Börja plugga igen  

Sparar till: Sparar inte för tillfället, men jag ska (måste) snart börja spara till en resa

Pålägg som gäller: Leverpastej

Önskar jag var bättre på: Att inte falla så lätt  

Dagens dryck: Cola light

Vad saknar du: Alanya helt klart.. Men det finns 2 riktigt saknade personer också

Tre band/artister: Fan vad svårt.. Eh, jag säger tre låtar istället: "Serenade (Radio Mix)" - R.I.O, "Stereo Love" - Edward Maya och "We No Speak Americano" - Yolanda Be Cool & DCUP

Vad har du gjort idag: Mötte julia och therese på stan förut, annars inte mycket.

Brukar du svära mycket: Tyvärr, ja..

Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna runt halv 7

På helgerna: Just nu brukar jag gå upp runt 11-12

Vad ska du göra ikväll: No plans, kvällen kommer förmodligen spenderas framför tv:n

Hur många timmar sover du per natt: Mellan 7 och 10

Vem är snyggast i världen: Oj, har ingen aning.

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kan inte plocka ut EN sak, det hände så mycket bra förra sommaren 

Favoritplagg i garderoben just nu: En midjehög kjol som jag fick av julia och therese när jag fyllde

Byter gärna garderob med: Min storasyster

Byxa eller kjol: Kjol

Senaste utlästa bok: Jag överlevde!

Mitt rum kan beskrivas som: Ganska litet men mysigt

Mig själv med tre ord: Envis (som tusan), glad och snäll (hoppas jag)

Jag tränar: På gymmet runt 2-3 gånger i veckan. Det var dock ett tag sedan nu

Jag ville bli när jag var liten: Frisör



Favoritplagg i min garderob just nu: midjekjol från H&M. Syns dock inte
så bra på bilden..





R.I.O - Serenade (Radio Mix)


R.I.O - When The Sun Comes Down (Radio Mix)


Gavin DeGraw - I'm In Love With A Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0