5/6 Love is a myth

Kom hem för ett tag sedan. Har varit och grillat hos frida med lite folk, mysigt!
Några av galningarna badade medan jag hade en stickad tröja på mig, haha, skitkallt! 


anton, ewe, sofia, jag och sedan tim som står upp

anton, ewe, sofia, jag och julius

jullan och jag


Jag har ju inte lagt ut bilder från balen heller.. Har en hel del, men orkar inte ladda upp ens hälften. Det var dock en riktigt, riktigt, riktigt, riktigt bra kväll. Jag har världens bästa vänner! ♥
Stannade kvar och städade efteråt också, gick ganska fort så jag gick och la mig runt 2 sedan.
Ett minne jag sent kommer glömma.


the & jullan ♥

petter, tim, the, jag, jullan, mollie, ida, anna, marie, ewe & frida

älskar er ♥



Nu ska jag gå ner till mamma och pappa, ha en bra kväll!
Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

åh va fin du va gumman. önskar ja va där o fick se dig! saknar dig. ses i sommar :)

2010-06-06 @ 12:58:21
URL: http://jaurenanna.blogg.se/
Postat av: svar till anna

taaaack gumman! vi hörs snart! puss :)

2010-06-06 @ 22:06:40
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0