7/6 Let me touch you for awhile

Jag är skittrött. Skulle kunna gå och lägga mig och sova. Kom i alla fall hem för ett tag sedan, jag har precis ätit så nu sitter jag här igen. Gör inget speciellt på dagarna just nu, väntar på att bli ledig. Slutar som sagt på torsdag och på eftermiddagen sticker jag och familjen till Danmark och sedan även Tyskland. Älskar Köpenhamn! Så otroligt mysig stad, och speciellt om det är fint väder. Håller tummarna för det!

Nu har jag tjatat på pappa, så bilderna från Alanya kommer kanske upp senare, annars imorgon. And that's a promise!

Bilder från sommaren 07-08 (?) i Köpenhamn med kusiner och farfar:

Anna & farfar


Zandra & Daniel

Haha, en klassiker. Kan inte sluta skratta åt den här bilden.





Måste bara säga att jag saknar min Anna. Det är tomt hemma och jag saknar någon att ta spontana shoppingturer med. Men snart så.. Vi ses i sommar gumman! ♥ 
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0