8/6 Alanya 2010

NU FUNKAR DET!
Äntligen! Förlåt för att bilderna inte kommit upp tidigare men nu är dom uppe i alla fall. Hade som jag skrev när jag kom hem en underbar vecka med familjen. Jag älskar Alanya. Lägenheten vi bor i ligger 10 min från stan, och 15 min från stranden, perfekt läge alltså!
Vi hade jättehärligt väder hela veckan, sol och 35 grader i luften och 25 grader i havet. Slappade på stranden på dagarna och gick ut och åt på kvällarna. Hittade även en bar, Panderosa, som vi gick till. Sjukt bra personal och bra musik. Rekomenderas verkligen!

Jag längtar redan tillbaka, och i oktober är det dags igen. Can't wait! :)



Lämnade ett kallt och grått Sverige för..

..ett varmt och soligt Turkiet.


Flowers


Ursäkta den högra bilden. Ser förjävlig ut..

Andra kvällen.



Så jäkla underbart!

Rasmus :)


Sista kvällen.


På baren Panderosa.

Muummmms, favoriten!




Strandhäng på Kleopatra.


Utsikt från lägenheten.



Orkar inte ladda upp mer bilder idag, kanske kommer mer senare. Nu ska jag lyssna på musik och sen sova.
Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0