9/6 I've got a thing for you

Jag har precis kommit hem, har varit på avslutningsmiddag i Lillån. Allra sista måltiden där, helt sjukt vad tiden går fort. De senaste tre åren har bara runnit iväg, men det har hänt mycket. För det första har jag hittat vänner för livet i julia, therese, simon, tim och petter. Man kan knappast ha roligare än vad vi har när vi umgås. Men självklart finns det fler också. Det finns många jag kommer att sakna, och det lär inte bli roligt imorgon när man ska säga hejdå till de flesta.

Mamma, pappa och min storasyster kommer till skolan och efter det ska vi ut och äta tror jag. Senare på eftermiddagen sticker familjen till Malmö för att sova en natt där, och på fredag åker vi vidare till Tyskland.

Nu ska jag och mamma gå iväg och handla blommor till the och jullan. Ikväll kommer jag nog inte att sitta vid datorn så mycket, måste fixa lite grejer inför imorgon. Naglar ska målas och ögonbryn noppas. Så om vi inte hörs senare: Ha en bra onsdagskväll!
Puss Elin


















GRYMMA minnen med dessa människor, och fler kommer det att bli! ♥



Travis - Side

Kommentarer
Postat av: therese

HAHA fyfan.... BONDBILDEN :O hahahaha

2010-06-09 @ 23:37:56
URL: http://tgjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0