11/3 I wanna do it all with you

Det har inte hänt något speciellt idag, så det finns inte så mycket att berätta egentligen.
Imorgon är det fredag, ska bli så himla skönt med helg! Veckorna rullar på ganska bra ändå, det är aldrig riktigt långtråkigt.
Har dock inga planer i helgen. På lördag fyller Zandra år, min storebrors sambo, annars händer det inget speciellt. Skulle vilja ta mig upp på stan eller ut till marieberg och titta runt lite. Det var ett tag sedan jag handlade något, känner att det börjar bli dags, haha. Vi får se hur det blir!

Har siktat in mig på detta i alla fall:



Bara svart, jag vet. Men snyggt är det! Och så passar det till precis allt.. Ett plus i kanten för dragkedjorna, skitsnyggt!





Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0