12/3 With or without you

Har varit en bra dag idag, ganska lugn. Var på stan med therese, köpte en tröja från H&M och ett par leggings. Sedan bytte jag en topp från Gina Tricot som mamma hade köpt tidigare idag också. Vi var där någon timme och sedan tog jag bussen hem igen.
Nu sitter jag och tittar på tv med familjen, Let's Dance står på. Jag har bestämt mig för att inte gå och lägga mig alltför sent ikväll. Jag är ganska trött efter veckan, ska bli skönt att sova!

Imorgon ska jag och tessan träna också. Det var ett tag sedan nu!
Ska möta henne kl. 12 vid friskis. Annars fyller ju min storebrors sambo år imorgon också! Får se hur det blir med det.


Toppen från H&M jag köpte idag.



Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0