13/3 A little less lonely

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? ...
Vad tycker du om kärlek? Samtidigt som det kan vara underbart kan det vara ett helvete. Det kan få dig att må otroligt bra, samtidigt som man kan må så otroligt dåligt. Väldigt komplicerat..
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? Ja, det gör jag.
Har du svårt för att bli kär? Jag har lätt för att bli förälskad. Att bli kär är svårare..
Är du singel? Ja!
När fick du senast en komplimang? Idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

HAR DU NÅGONSIN..
Varit medvetslös? Nej.
Hånglat med någon riktigt ful? No.
Hånglat med mer än 2 personer samma kväll? Nej!
Hånglat med fler än 50 personer? Nej..
Gjort något riktigt dumt? Ja..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, det också.
Varit nykter på nyårsafton? Ja.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort något olagligt? Haha, bara när jag var 2-3 år och tog tuggummi från Coop.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Inte det heller.. Finns dock personer som verkligen förtjänar det!
Skämts över dina föräldrar? Yes.
Skämts över dig själv? Haha, ja.
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, absolut! Annars ska man väl inte säga det, eller?
Tar du droger? No.
Dricker du?
Vad sover du i? Trosor och en stor t-shirt.
Vad verkligen hatar du? Just nu hatar jag snö!
Varit kär? Inte riktigt, riktigt kär. Men känslor för killar har jag haft ett antal gånger.
Varit kär i någon du vet att du inte kan få? Nej, inte kär.
Är du ensam nu? I mitt rum- ja, hemma- nej.
Vill du gifta dig? Ja, hittar jag rätt person att gifta mig med så vill jag det!
Vill du ha barn? Yes.

DEN SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag :)
Såg dig gråta? Det var nog mamma.. Kommer faktiskt inte ihåg när jag grät sist.
Fick dig att gråta? Kommer inte ihåg..
Du delade drink med? Pappa, haha. När vi var i Alanya.
Du gick på bio med? Det var nog på "Avatar" och då var det med mamma, pappa och lillasyster.
Skällde på dig? Mum.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Ja.
Sjungit? Haha, jag sjunger jämt!
Saknat någon? Ja.

JAG HAR:
En digitalkamera? Yes sir!
Systemkamera? Nej.
Telefon på rummet? Inte det heller.
Egen dator? Ja!
Husdjur? Nej.
Bra kompisar? Jag har världens bästa kompisar!

Vem vill du strula med just nu? Hahaha, den behåller jag för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0