15/3 Maybe someday

Jag kom hem för ett tag sedan, har varit och tränat med therese, julia och louise. Superskönt fast trött blev jag!

Som jag skrev igår skulle vi fotade idag, temat var 80-tal. Jätteroligt och alla var skitsnygga måste jag säga. Vi tog en hel del bilder ändå! :)
Här är några av dom:


Gösta

Jonte

Jag och lite tessan

John och Gösta

Petter, Tim och Simon

Tessan och jag (hatar bilden dock, men vi bjuder på den!)

Mina bästa

Jag och julia ♥



Det får räcka..
Denna måndag har varit skitbra i alla fall, vi har haft jättekul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta. Är ganska trött idag faktiskt, så sängen lockar.
Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0