16/3 You took my heart away

Ska snart iväg och träna med therese och förmodligen jonte och christoffer också. Nu kör vi på hårt! Tränade i lördags och igår, och sedan ska jag och therese träna på torsdag. Tränar säkert någon gång i helgen också, det är ju så skönt!

Idag åkte julia iväg till sälen. Är avundsjuk!
Träffar henne på måndag igen, men som alltid när hon eller therese åker bort så blir det lite tomt. Även fast man har den andra kvar, haha. Kommer saknar henne i alla fall!

Imorgon ska jag träffa min kusin anna. Det var länge sedan nu så det ska bli kul! Vi ska ta en fika på stan och bara strosa runt lite. Mysigt!








Nej, nu måste jag plocka ihop lite grejer!
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0