17/3 Hold your head up high

Har precis ätit kinamat, supergott. Så nu är jag mätt!

Efter att jag hade slutat idag mötte jag anna på stan. Eftersom att vi inte hade träffats på över en månad nu, så var det jättekul att få se henne igen!
Vi gick och satte oss på Java och jag var vrålhungrig så jag åt en macka och anna drack kaffe, mycket mysigt! Det var skönt att få prata med henne ett tag. Det behövs ibland!
Vi satt nog där i upp mot en timme, men sedan knallade jag hemåt.

När jag kom hem åkte jag, pappa och min lillasyster iväg för att köpa skor till mig, var i stort behov av det! Har dock mina vita converse, men efter ett par månader i snön är dom redan slitna, så nu köpte (fick) jag ett par svarta Fred Perry-skor, skitsnygga!

Orkar inte skriva mer nu.. Ska titta lite på tv och sedan duscha.
Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0