19/3 I can't stand this life when you are my poison

Usch, vilket väder det är ute! Hemskt!
Jag och pappa har precis varit på stan, vi skulle handla och så ville jag visa en jacka från H&M jag har tittat ut. En militärgrön, tycker att det är skitsnyggt!
Jackan satt i alla fall jättebra, men jag hängde undan den för vi ska nämligen..

..till Vingåkers Factory Outlet imorgon. Vill titta där först innan jag köper en jacka här i stan. Hittar jag ingen så köper jag den här.
Roligt ska det bli att få åka iväg någonstans imorgon. Hitta på något. Det var dessutom väldigt länge sedan jag var i Vingåker!

På söndag ska jag träna med therese, jonte och chrille, annars har jag inga planer. Ska ta det lugnt som vanligt!


Det här längtar jag mest efter just nu!
Det finns ju inget bättre än att åka ut med motorbåten och sola och bada en hel dag, för att sedan grilla med kusinerna på kvällen. Mysigt till max!




Så otroligt skönt att det är fredag.
Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

åhhh vad mysigt! det bästa som finns på denna jord.

2010-03-20 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0