20/3 I hope

Har precis kommit hem nu, har varit borta hela dagen. Jag och familjen åkte härifrån vid 12-13. Tanken var ju att vi skulle till Vingåkers Factory Outlet, men det blev mer än så. Vi var inne på Jacobssons möbler, Scorett, Duka och Willy's också. En heldag blev det, men det var roligt att hitta på något med familjen.
Har dock bara köpt en Hoodtröja från Puma. Hittade en del inne på outlet men det mesta var svindyrt. En cardigan för 449:- kändes som lite för mycket pengar..
Men tröjan jag köpte var riktigt fin, så jag är nöjd ändå!

Allra först var vi inne på Jacobssons möbler. Mamma och pappa älskar att gå runt i den typen av butiker så vi var nog där 30-45 minuter. Men vi hittade inget dock. Efter det åkte vi vidare och åt lunch på ett fik ganska nära outlet. Jättemysigt och dom hade underbara sallader! SÅ goda!

När vi hade varit på Vingåker i 2h15 minuter så gick vi in på Scorett. Hittade inga skor denna gång, tyvärr. Vet att jag måste ha ett par ballerinaskor innan vi åker iväg till Turkiet men det får jag leta efter någon annan gång. Vi var även inne på Duka. Otroligt stor butik så där gick vi runt ett tag också!
Och sist men inte minst var vi och handlade mat till ikväll. Köttfärssås och pasta blir det!

En fullspäckad men mysig dag med familjen alltså. Imorgon ska jag upp på stan med mamma och köpa jackan från H&M. Annars har jag inga planer. Vi får se vad som händer!
Nu är julia hemma också, har saknat henne! ♥




Kan inte sluta lyssna på Nomys låtar, riktigt bra!




Nu ska jag hjälpa till med maten och sedan titta på en film.
Ha en bra lördagskväll!
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0