21/3 No matter what I do

Det har inte hänt ett skit idag förutom att jag var iväg och köpte jackan i morse. Det blev den militärgröna som jag har pratat om hela tiden, är jättenöjd!
Det är dock en vårjacka och eftersom det snöade idag (!!!), så får jag vänta ett tag med att använda den. Men snart så.

På fredag är jag ledig, så nu har jag fyra vanliga dagar framför mig. Sedan är det påsklov nästa vecka också, ska bli så skönt. Är även ledig på måndagen efter lovet. 11 dagar i sträck alltså, kan det bli bättre?

Har inga speciella planer för den här veckan faktiskt. Ska träna, men vi har inte riktigt bestämt oss för vilka dagar än. Ska förmodligen till marieberg med julia på torsdag också!
Annars ingenting.

Ikväll ska jag titta på en film med familjen, mysigt!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0