22/3 Ain't that loving you baby

Sitter och lyssnar på musik, vad skulle man göra utan det? Jag lyssnar ju jämt!
Min ipod finns alltid med i väskan.  

Det här inlägget kommer ta några minuter längre att skriva än vad det skulle ha gjort annars. Klämde nämligen pekfingret i dörren idag, haha. Fast det var inte roligt, gjorde så jävla ont!
Det blev några minuter med en blandning av gråt och skratt där idag. Annars har det inte hänt något speciellt förutom att jag träffade julia efter att hon varit borta i ungefär en vecka och åkt skidor.
Roligt som vanligt, skrattar alltid med mina vänner!

Inatt sover mamma borta med jobbet så jag, pappa och min lillasyster är hemma. Vi ska laga mat snart och sedan slappa lite framför tv:n, ska bli skönt.
Har bestämt mig för att inte gå och lägga mig sent ikväll, sängen lockar måste jag säga.

Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0