2/3 Never wanna let you go

Har precis tittat på "Dating in the dark". Helt sjukt program egentligen, men ganska roligt ändå. Måste ändå säga att det är ganska konstigt hur utseendefixerade folk är. Programmet går ju ut på att personerna ska dejta i mörkret först, för att sedan i slutet få se varandra en kort stund i ljuset. Att en del nästan börjar lipa för att killen/tjejen inte passar in på det man har föreställt sig, och dumpar personen direkt, det är helt sjukt!
Fast det är väl den risken man tar om man är med i ett sånt program.
Fortsätta titta ska jag absolut göra, haha. Ganska roligt var det ändå!

Jag är förresten fortfarande sjuk, så jag stannar hemma imorgon också. På torsdag mår jag säkert bättre! Ska titta lite på tv med lillasyster och mamma nu, och sedan sussa.
Puss och god natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0