25/3 I'll wrap my arms around your body

Kom hem för ett tag sedan och har precis ätit lite. Dagen har varit bra, ganska lugn faktiskt och nu är jag ledig en vecka! Ska bli så otroligt skönt!

Ikväll ska jag träffa julia och therese på stan, vi har inte riktigt bestämt tid än dock. Och sedan ska vi gå på bio också. "Remember me" ska vi se, och Robert Pattinson är med i den. Ögongodis, yes!
Det blir en mysig kväll med mina tjejer, världens bästa. ♥

Imorgon ska jag sova ut, någorlunda i alla fall. Sedan ska vi ut till marieberg. Det är lite dåligt med pengar, men jag får vänta med att handla något bara. Kommer bli svårt eftersom att dom har öppnat Rut m.fl. därute, haha.
Men det går förhoppningsvis bra!

Annars i veckan har jag inga stora planer. Ska träffa anna och en av påskdagarna ska jag förmodligen vara med julia, tim, petter och simon om inte vi i familjen ska göra något annat. Ganska lugn vecka, och det är precis det jag behöver.


Nu är det 5 veckor kvar, sedan är jag i värmen igen!


Kom även på att jag inte visat min nya jacka, så här är den:







Nu ska jag lyssna på musik, ha en bra kväll!
Pusss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0