27/3 Deep inside I hope you feel it too

Jag är inte helt på topp för tillfället, men det är helt okej. Har precis pratat med tessan i telefonen, ska ringa julia snart också. Tack för att ni finns! ♥
Vi sa i alla fall att vi skulle träna runt 17, så får vi se om vi får med oss julia också!
Skulle vara otroligt skönt, har inte tränat på en vecka nu, men det har helt enkelt inte funnits tid till det.

Annars har jag inga planer idag. Sov länge och ska bara ta det lugnt fram till träningen.
Dessutom så regnar det ju, så ut går jag inte! Usch, börjar bli trött på detta skitväder..

Nu ska jag duscha, puss!


Detta var en otroligt mysig resa som jag och familjen gjorde med kusinerna.
Sommar i Köpenhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0