28/3 Sunday!

Herregud, det är snart april. Tiden går så fort!
Jag har som sagt lov just nu, otroligt skönt måste jag säga. Så en vecka framåt kan jag bara ta det lugnt. FAST, jag, julia och therese har dock bestämt att vi ska träna mycket denna vecka.
Jag får passa på nu när jag sticker iväg om 5 veckor..

På påskafton ska jag och familjen hem till mina kusiner. Vi ska förmodligen äta lite mat och bara ha det trevligt, kul!

Sedan ska jag upp på stan och handla min body från Gina också. Ett måste! Jag vill ha!





Är hemma ensam idag, i alla fall större delen av dagen. Hello loud music!


Puss Elin ♥

Kommentarer
Postat av: ANNAPANNA

haha jag känner att jag har sån koll på allting! hade inte hört att ni skulle till oss i påsk :D vad roligt! det förgyllde min kväll. hihi pusss världens bästa kusin!

2010-03-28 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0