29/3 Do you really wanna know?

Lyssnar på musik, som alltid. Det är något av det bästa som finns. Musiken.

Jag och familjen åt för ett tag sedan och nu sitter jag och pratar med julia. Så skönt att ha någon som ser lite positivt på saker, när man själv inte gör det. Som lyssnar och förstår. Det behövs verkligen ibland.

Annars händer det inte mycket ikväll. Ska försöka att gå och lägga mig någorlunda tidigt, ska upp lite tidigare imorgon eftersom att jag ska möta anna på stan vid halv tolv. Har gått upp vid den tiden de senaste morgonarna, haha. Men det ska faktiskt bli riktigt mysigt att få en heldag med kusinen min. Det var ett tag sedan!

Skriver inte speciellt roliga inlägg nuförtiden, men ni får stå ut när det inte händer så mycket i veckorna!
Puss Elin





Det här måste ju vara en av de absolut finaste låtar som någonsin har gjorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0