3/3 One last chance

Mår bättre idag, men är ändå inte helt frisk. Ska stanna hemma imorgon och sedan gå till skolan på fredag istället. Saknar mina flickor! ♥ 

Förresten händer det mycket på fredag:
Efter skolan ska jag och julia upp på stan en snabbis, ska köpa en ny foundation (make-up store) och om jag hinner ska jag även titta efter en kjol. Sedan sticker vi hem till mig och fixar oss inför kvällen. Är nog här några timmar, och lite senare tar vi bussen till lillån. Nattlandbandy står på schemat!
Varken jag eller julia ska spela dock, men vi ska vara där i alla fall. Sedan får vi se om jag stannar hela natten med julia och therese och sover hos therese efter det, eller om jag åker hem lite tidigare när mamma hämtar min lillasyster. Kul kväll blir det nog!



Ska gå och lägga mig tidigt med ipoden ikväll, men först mysa med mamma och lillasyster framför tv:n!
Ha en bra kväll
Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig ska du veta tösa :) nu fåru bli frisk. pussen <3

2010-03-03 @ 21:01:03
URL: http://heyjull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0