4/3 Someone like you

Mår ganska mycket bättre idag, men är inte frisk än. Ska till skolan imorgon i alla fall. Ska bli ganska skönt att komma ut ur lägenheten måste jag säga. När man har gått och gjort absolut ingenting i fyra dagar är man ganska trött på att vara inne.
Pratar med julia nu också, och efter skolan (slutar 15.30) sticker vi direkt upp på stan. Kan inte vara där länge för vi har bråttom hem till mig sedan. Här fixar vi oss lite och jag äter lite fort, sedan tar vi bussen till skolan så att vi är där runt 18 ungefär. Eftersom att jag inte mår helt bra fortfarande så kommer mamma och hämtar mig, vet dock inte vilken tid än, det får vi se. Men jag stannar inte hela natten i alla fall. Hade inte orkat det.
Kameran ska med, så bilder får ni se på lördag förmodligen!
Ska bli riktigt, riktigt kul! :)


Just nu längtar jag otroligt mycket till detta. Och det börjar faktiskt dra
ihop sig, bara 8 veckor kvar!!





Ikväll ska jag titta på "Succéduon: Anders och Måns", haha.
Ha en bra kväll allihopa!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0