5/3 Nattlandbandyn!

Kom hem tidigare än vad jag hade tänkt ifrån början. Mådde inte bra, kände mig febrig och hade ont i huvudet så mamma kom och hämtade mig runt 23. Runt 5 timmar blev det i alla fall! 
Innan nattlandbandyn var ju jag och julia på stan. Köpte en foundation och rakblad till min rakhyvel. Bara 185:- för rakbladen. Blev helt chockad, nästan 200 spänn för tre rakblad, det är ju helt sjukt! Det sved i plånboken måste jag säga.. 
Men i alla fall, nu ska jag titta på en film och sedan sova. Är trött!

Imorgon ska jag ut till marieberg med julia, therese, louise och emelie och så kommer pappa hem från Budapest också! Annars blir det en lugn dag/kväll. Ska titta på andra chansen i melodifestivalen som sänder härifrån Örebro, woohoo!
Biljetterna tog dock slut på en gång, så det blir en kväll framför tv:n.




Tjejerna

Petter och Simon

Lite av mig och sedan Tim som äter som vanligt



Orkar inte ladda upp mer bilder nu.. 
Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0