15/5 Home sweet home

Är hemma igen nu, har haft en UNDERBAR vecka! Vädret när vi kom var molnigt, så jag blev orolig där ett tag, men andra dagen sken solen och det var klarblå himmel med 30 graders värme. Sedan har det hållt i sig hela veckan, som sagt helt underbart!
Vi har legat på stranden och bara slappat, solat och badat hela dagarna. Det har varit ca. 25 grader i vattnet också.
Sedan på kvällarna har vi gått ut och ätit god mat och sedan satt oss på någon bar någonstans.

Har självklart träffat nytt folk, haha. Detaljer håller jag för mig själv och mina närmaste dock!

Det är alltid lika tråkigt att lämna Alanya, jag gillar det verkligen. Men jag kan trösta mig med att jag åker tillbaka i oktober förmodligen. Det betyder att det är ca. 8 veckor kvar efter sommaren tills jag åker igen, haha. Låt nedräkningen börja!

Nejdå, nu är jag glad att vara hemma. Jag har saknat julia och therese så otroligt! Mina brudar ♥

Ikväll ska jag titta på tv för första gången på en vecka, har inte saknat det alls men nu ska det bli skönt att krypa upp i soffan ändå.  
Ha en bra lördagskväll allihopa!
Puss Elin


Förresten, jag lägger ut bilder från resan när jag har laddat över alla i datorn. Sålänge får ni denna: 


Otroligt dålig bild, men godaste drinken. Ett tips: Caipirinha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0