18/5 Do it to me one more time

Pratade med min anna igår för i stort sett första gången sedan hon kom ner till Cypern, efterlängtat! Skönt att höra att hon har det bra i alla fall. Men jag måste erkänna att jag vill ha hem henne nu, känns som att det var längesedan vi träffades.. Vilket det i och för sig var också.
I alla fall, snart är det augusti och då är hon hemma igen!

På lördag sticker jag och julia till Stockholm för shopping! Det var ett tag sedan nu, så det är helt klart dags. Det kommer bli en riktigt bra dag med min bästa! ♥

Annars händer det inte mycket i veckan. Ska försöka ladda upp semesterbilder nu i helgen också.
Nu ska jag ladda ner lite musik och sedan titta på tv ikväll.
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0