19/5 Why can't this be love?

Måste bara förklara varför inga bilder från vår resa kommer upp. Det är för att min pappa tog massor av bilder med sin kamera också, och jag vill gärna ladda upp dom här. Så istället för att ladda upp bilderna i två omgångar, först mina och sedan hans, så väntar jag tills jag har alla bilder. Ska försöka fixa det så fort som möjligt!
Nog om dessa bilder nu, ni får vänta! :)

Som sagt så ska jag och julia till stockholm på lördag, biljetterna bokades igår. Ska bli skitkul, jag är i behov av sommarkläder. Eller ja, inte egentligen men det är alltid roligt med lite nya.
Finns en hel del plagg jag har sett ut redan. Klänningar, kjolar, linnen och jeansjackor.
Jag älskar sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0