28/5 God morgon!

Var ju på Blogawards igår med julia, therese och tessans syster emelie. Det var hur mycket folk som helst, och att ta sig från ena änden i butiken till den andra (något som brukar ta 30 sekunder) tog ca. 10 minuter. Helt sjukt! Men det var kul ändå. Fick med mig ett skitsnyggt halsband hem, vet dock inte när jag ska använda det men det visar sig.

Nu ska jag äta frulle och sedan sticka iväg. Ska till marieberg med mamma och min lillasyster senare på eftermiddagen, måste ha en avslutningsklänning och en blush från MakeUp Store.
Ha en bra dag!
Puss Elin ♥




Hemsk bild, men bara för att ni ska få en hum om hur håret blev!


Kommentarer
Postat av: felicia

så fint :'):') hahahah :D

2010-05-28 @ 19:25:38
Postat av: svar till felicia

hahaha, vad gullig du är! tack igen :D

2010-05-28 @ 20:04:18
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0