30/5 Update

Precis kommit hem efter en underbar dag i stugan. Vädret har ju varit helt otroligt!
Har alltså legat i solen hela dagen. 
Utan att göra något annat.  


Avslutningsklänningen




Kommer lägga ut alla bilder från resan i veckan, så håll utkik.
I vilket fall som helst så vill jag tillbaka, NU!


Det händer lite i veckan. Imorgon ska jag och jullan sola, hoppas på fint väder hela dagen dessutom. Sedan på torsdag är det bal. Eftersom att jag ska hjälpa till att duka och pynta så kommer det att bli en heldag. Är nog hemma runt halv ett på natten. Lär vara helt slut på fredag. Men kul ska det bli!

Nu ska jag äta, have a nice week!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0