4/5 Svar på frågestunden

Nu är frågestunden slut, och jag ska svara på frågorna. Lyckades få 15st och det får räcka för den här gången, haha!

Vilka är dina närmaste vänner? & beskriv var och en.. alltså dom närmaste.
Mina närmaste vänner är helt klart julia, therese och sedan min kusin anna. Väldigt svårt att beskriva, men julia har sjukt rolig humor, tycker i alla fall jag. Jag skrattar alltid med henne och åt henne, haha. Hon får mig alltid att skratta och må bra.
Samma sak med therese. Vi skrattar så sjukt mycket, och jag älskar det! Hon drar världens sämsta skämt, jämt, men det spelar liksom ingen roll. Det är så jävla roligt ändå. Hon tar alltid för hårt i mina armar som jag har sagt förut, gör skitont!
Anna är som sagt min kusin, och jag känner ingen som står så nära sin kusin som jag gör. Jag har så mycket minnen med tjejen, helt otroligt! Om jag ska beskriva henne då.. Precis som med de andra tjejerna så skrattar vi väldigt mycket, det händer alltid något nytt när vi umgås. Händelser som jag aldrig kommer att glömma.
Alla tre är helt underbara. Jag älskar verkligen dom här tjejerna!

Varför är du så söt?
Haha, jag vet ju vem som skrev den här frågan.. Skulle inte beskriva mig själv som söt, men tack!

Vilket är ditt drömyrke?
Jag har absolut ingen aning kan jag säga. Jag vet att jag vill jobba utomlands någon gång, i New York t.ex, men ett drömyrke har jag inte.

Har du några planer för sommaren?
Yes, det har jag! Sommaren ska spenderas med familj och vänner. Jag, julia, therese, simon, tim och petter ska till Liseberg någon gång i sommar, det vet vi. Har dock inte bestämt när. Sedan ska dom komma och hälsa på mig i min sommarstuga också.
Jag och familjen ska ha en sommarfest i juli någon gång, för släkt och grannar. Det blir förmodligen lite folk. Vi ska grilla och ha livemusik. Mysigt!
Annars vet jag inte riktigt. Det visar sig. Håller tummarna för en toppensommar i alla fall!

Skriv den snyggaste tjejen och killen i varje 9:a på skolan.
Herregud, haha. Skiter i denna! :)

Hur skulle du beskriva din drömkille?
Har ingen direkt drömkille, men utseendemässigt gillar jag killar med mörkt hår och mörka ögon. Långa killar är inte fel heller! Han ska vara snäll och ärlig, helt klart!

Hur nära är du therese och julia?
Vi är otroligt nära! Har inte känt dom mer än 3 år snart, men nu kan jag inte tänka mig hur jag skulle klara mig utan dom. De är mitt allt, mina absolut bästa vänner! ♥ 

Längtar du tills du blir 18 och åka utomlands? Vilka ska du åka med? hahaha!
Haha, hmm.. Undrar vem som kan ha skrivit denna fråga. Julia kanske? :D
Haha, jag längtar helt klart! Jag, julia, therese och louise också tror jag, ska åka utomlands när vi blir 18. Bara vi tjejer en vecka, kan det bli bättre?

Vad har du valt till gymnasiet?
Har valt samsam på karro!

Har du några syskon?
Ja, jag har en lillasyster, en storebror och en storasyster. Världens bästa!

Vad för slags killar faller du för och vad är det första du kollar på när det gäller en kille?
Jag har jättesvårt att säga vad jag faller för, men det första jag tittar på är ögonen och leendet. En kille med en fint leende är riktigt snyggt. 
Sedan vad jag faller för är en kille som är snäll och som jag skrattar med. Vi måste kunna skratta tillsammans och åt varandra, det är jätteviktigt! Han ska tycka om mig för den jag är.

Är du oskuld?
Är nästan helt säker på vem som skrev denna. Du kan fortsätta undra, kommer inte svara på det här tyvärr! ;)

Vad gör du på din fritid och vad ska du gå för gymnasium?
Jag umgås med mina kompisar, och familjen också självklart. Tränar med julia och therese några gånger i veckan och så shoppar jag mycket!

Ska gå på karro. :)

Har du bra kontakt med din familj?
Absolut! Det har jag verkligen. Vi i familjen är väldigt nära, och de betyder allt.

Har du hår under armarna?
Skitkul, daniel. Haha, nej det har jag inte.


Så, det var alla. Nu ska jag äta!
Puss Elin









P.S. Tack louise för den snygga headern! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

min bästa! åh va ja saknar dig.

2010-05-05 @ 16:30:43
Postat av: svar till anna

jag saknar dig också!!

2010-05-05 @ 17:40:19
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Maja

Kom inte på någon fråga:( får skriva nästa gång istället! :D

2010-05-07 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0