5/5 There's one boy who makes me love again

Jag ska iväg och träna halv sju med julia och therese. Det blir gymmet idag. Hade tänkt att köra ett pass, men tessan hade ingen lust så vi tar gymmet istället. Det var ju ett tag sedan jag tränade nu, det har varit för mycket annat att göra så jag har inte orkat. Men nu är det i alla fall dags igen, ska bli jätteskönt!
Att det är mina tjejer jag ska träna med gör saken ännu bättre!

Imorgonkväll ska det tvättas kläder här hemma, och så ska jag börja packa också. Allt kretsar runt den här resan nu och det är därför jag skriver så mycket om den. En vecka i underbara Alanya med min familj. Bara sol och bad hela dagarna.. Inget annat. Åh, nu vill jag åka!

Nu ska jag byta om och leta reda på min vattenflaska.
Ha en bra kväll!
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0