25/11 You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one

Jag ser ut som att jag har varit i slagsmål. Nu när bedövningen börjar släppa så gör det ont också. Men det har gått bra!

Kom dit runt 15.30 och fick ta av mig alla kläder. Frös med kläder på, men nu skulle dom av. Fich ha en rock istället. Efter några minuter kom läkaren in, en 35-årig kille, och tittade på hakan och på födelsemärkena mellan brösten. Sen fick jag gå in i operationssalen. En kvinna smörjde in hela mig i alsolsprit, kallt som sjutton, och sen la jag mig på britsen.

Känns onödigt att berätta allt, vem orkar läsa det? För att göra en ganska lång historia kort: jag fick bedövningssprutor och sen skar dom bort födelsemärkena. That's it!


haha, hade 21 nya händelser när jag loggade in på facebook imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0